DJ pro vaši firemní akci
Seznamte se se mnou jako s firemním DJem.

Firemní DJ, který hravě zařídí celý event

Pravděpodobně na vás letos spadnul nepříliš populární úkol, zařídit pro firmu a své kolegy firemní event, který by měl být bezpochyby nejlepší v historii. Vy jste odborník na všechno možné jen ne na produkci. Nevěšte hlavu!

Jsem rád, že jste při hledání firemního DJe pro váš event doputovali až sem. A věřím, že jste tu správně, protože moje práce mě opravdu baví!

Od roku 2010 mi bylo ctí hrát a moderovat na několika desítkách firemních večírků a celé řadě family days pro tuzemské i nadnárodní společnosti jako Assa Abloy, LEAR Corporation, MD Elektronik, PPL CZ, ING, Hofmann Personal, VSP Auto, Aspekta Trading, Cheirón, Trost auto service technik, Cargo Prague, Česká pošta, Beneš&Michl a řada dalších. Díky intenzivní práci pro mé klienty jsem získal celou řadu zkušeností, které nabízím i vám!

Pojďme společně vytvořit nezapomenutelný firemní event, o kterém se bude ještě dlouho mluvit!

zkušený DJ a moderátor - vlastní zvuková aparatura - světelná aparatura - vybavení pro eventy - party fotobudka Fotoskop - vybavení pro eventy - catering - hostesky - atrakce - shows - produkce

Za kolik rozpohybuji vaši akci?

Využijte možnosti balíčků 3v1: moderátor, DJ, zvuková a světelná aparatura.

Hudební produkce firemního DJ

V ceně zahrnuto: firemní DJ, kvalitní legální hudba. Bez zvukové a světelné aparatury. Min. taxa 2 250 Kč/akce.

750 Kč/hod.

Hudební produkce na firemním eventu (max. 3 hodiny)

V ceně zahrnuto: firemní DJ, kvalitní legální hudba, zvuková aparatura pro menší akce s dvěma bezdrátovými mikrofony, světelná aparatura.

6 000 Kč

Hudební produkce na firemním eventu

V ceně zahrnuto: firemní DJ, kvalitní legální hudba, zvuková aparatura pro větší akce s dvěma bezdrátovými mikrofony, světelná aparatura.

od 9 250 Kč

Balíček pro firmy

Objednejte si moderátora, hudební produkci (DJ) a zvukovou i světelnou aparaturu. Optimalizujte náklady!

od 12 000 Kč

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH ve výši 21 %.

U akcí mimo Plzeň je třeba počítat i s dopravou 7 Kč/km.

V ceně není zahrnut poplatek za autorská práva (OSA), není ovšem problém pro klienta zajistit ohlášení a ostatní náležitosti.

Pro optimální fungování potřebuji prostor minimálně 2x3 m, ideálně 4x3 m, a přístup k 220 V do 40 m.

Pojďme spolupracovat!

Nezáleží na tom, jestli jste nadnárodní korporace, malá firma, obec nebo nezisková organizace, všem se budu věnovat s nadšením.

Chcete kompletně připravit váš firemní event?